دسته‌بندی نشده

آشنایی با گوشی انقلابی سامسونگ گلکسی زد فولد 2

یکی از پر سر و صدا ترین محصولات اخیر در دنیای گجت ها، بدون شک گلکسی Z Fold 2 محصول کمپانی سامسونگ است. البته سامسونگ گوشی های خوب زیاد دارد و می توانید لیست بهترین گوشی های سامسونگ را اینجا ببینید، ولی زد فولد 2 با نمایشگر تا شدنی در همان نگاه اول دل شما را می برد. در این مطلب به بررسی این پرچمدار کره ای می پردازیم.

Samsung Galaxy Z Fold 2 یک جهش کوانتومی بهتر از Fold اصلی است. و باید به قیمت بالایی باشد. نمایشگر جلو بسیار بزرگتر است ، 5G استاندارد است و بریدگی ناخوشایند داخل آن از بین رفته است. به علاوه ، این تاشو دوام بیشتری نسبت به Fold اول دارد.

سامسونگ به لطف یک حالت Flex جدید ، نوآوری بیشتری در ساخت این مدل ترکیبی-رایانه لوحی بسیار کاربردی تر ایجاد کرده است. به علاوه ، چند وظیفه ای برای اجرای همزمان سه برنامه بهتر است و چندین برنامه برای افزایش بهره وری دارای نمای دو صفحه هستند.

· نمایشگر بزرگتر جلو تفاوت بزرگی ایجاد می کند: نمایشگر کاور به 6.2 اینچ رسیده است ، به این معنی که برای انجام کارها مجبور نیستید از نمایشگر داخلی استفاده کنید. صفحه نمایش خارجی باریک تر از تلفن های معمولی است.

· سرانجام برنامه ها از صفحه اندازه رایانه لوحی نهایت استفاده را می برند: به عنوان مثال ، در Gmail لیست ایمیل های خود را در سمت چپ و متن اصلی پیام ها را در سمت راست مشاهده خواهید کرد و Slack مخاطبین سمت چپ و پیام های سمت راست را نمایش می دهد. آیفون نمی تواند این کار را انجام دهد.

· چند وظیفه ای بهتر است: ایجاد جفت برنامه برای راه اندازی همزمان سه برنامه بسیار آسان است. همچنین دوست دارم که در برنامه های خاص می توانید محتوا را از یک پنجره به پنجره دیگر بکشید و رها کنید.

· حالت Flex قابلیت انعطاف پذیری را اضافه می کند: به لطف مکانیزم بادامک موجود در لولا ، می توانید نمایشگر را از زوایای مختلف باز کنید. Flex Mode برای استفاده از آن وجود دارد. به عنوان مثال ، در برنامه دوربین ، قبلی را از بالا به بالا مشاهده می کنید و کنترل ها را در پایین مشاهده می کنید.

Galaxy Z Fold 2 به دلیل نمایشگر بزرگتر بیرونی ، بلافاصله تأثیر بهتری نسبت به Galaxy Fold ایجاد می کند. دیگر احساس نمی کنید با اندروید از طریق یک سوراخ سوراخ کار می کنید و این به این دلیل است که صفحه پوشش از 4.6 اینچ به 6.2 اینچ رسیده است.

نمایشگر داخلی نیز در گلکسی Z Fold 2 با 7.6 اینچ بزرگتر است ، در حالی که برای مدل قبلی 7.3 اینچ است. حتی بهتر ، بریدگی زشت در صفحه اصلی از بین رفته است ، و یک برش کوچک برای یک دوربین سلفی جایگزین شده است.

سامسونگ همچنین چندین پیشرفت در Galaxy Z Fold 2 برای بهبود دوام و قابلیت استفاده ایجاد کرده است. این شامل یک صفحه نمایش جدیدتر محکم و محکم به نام Ultra Thin Glass است که برای ایجاد حس صفحه نمایش لمسی بهتر از صفحه نمایش پلاستیکی Fold و یک لولای مخصوص استفاده شده است که از فناوری رفتگر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به گوشی استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *