انتخابات مجلس در ۱۴۰۲ با مشاور انتخاباتی دکتر مازیار میر

انتخابات مجلس در ۱۴۰۲ با مشاور انتخاباتی دکتر مازیار میر

 تفاوت بین شکست و پیروزی اغلب رها نکردن است

رزومه دکتر مازیار میر

\"نکاتی09120054873

09198718767

لینک اختصاصی(پنل دانش):https://www.google.com/search?kgmid=/g/11f0_7m_63

تبلیغات کاملا منحصر بفرد یک کاندیدای انتخاباتی حرفه ای

هرچند براساس قانون انتخابات ،آغاز زودهنگام تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خارج از فرجه قانونی تعیین شده

تخلف قطعی محسوب می شود وکاندیداها فقط در بازه زمانی مشخصی که قانون دراختیار آنها قرار می دهد مجاز به تبلیغات وارائه برنامه

های انتخاباتی خود برای جلب آرا می باشند اما واقعیت این است که گروهی از کاندیداها ماه ها است از طریق تبلیغات چهره به چهره

فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده اند.

دکتر مازیار میر مشاور عالی انتخابات معتقد است که متاسفانه وضعیت حاکم بر شهرها و روستاهای استان های مختلف که عمدتا به

شکل قومی و یا قبیله ای شکل می گیرند انهم بصورت کاملا غلط و منفی و…

رفتن به مراسم فوت و عروسی دیگر اثر منفی دارد اگر بدون داستان معقول و منطقی نبوده و نباشد.

روشهای سیاسی مرسوم در اغلب نقاط مختلف کشور دارای تفاوتی فاحش است وهمین تفاوت در نحوه  تبلیغات و صد البته نگرش مردم

به نحوه انتخاب کاندیداها باعث شده است

تبلیغات انتخاباتی دراین استان به شیوه سنتی قومی وقبیله ای و اغلب به صورت چهره به چهره انجام پذیرد.

متاسفانه اگرچه سالها است تبلیغات انتخاباتی در غالب نقاط استان های مختلف بر همان روش سنتی استوار است اما ناگفته پیدا است

که تولد و رشد آدمها نو با تفکر و دیدگاه نوین و امروزی سفره راه حل های قدیمی را برای همیشه جمع می کند .

چاپ تراکت و پوستر یکی از همین کار ها است قول های واهی دروغین و غیر قابل اجرا … یا حرفهای تند بر علیه نظام و نمایندگان قبلی

و…….

این در حالی است که جمعیت عظیمی از تحصیل کردگان و یا فعالان سیاسی در سطح هر منطقه به صورت افراد پیش رو و تاثیر گذار

نوعی نگرش جدید که متفاوت تر از نسلهای ماقبل خود به مسایل  انتخاباتی و سیاسی است را پدید می آورند .

 

دکترمازیارمیر مشاوره عالی انتخاباتی به شدت معتقد است که شبکه های مجازی ورسانه ای بر روشهای قدیمی خط بطلان نمی کشند

ولی بسیار بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مثلث شبکه های مجازی داخلی و خارجی و تبلیغات سینه به سینه و کاندیدای انتخابات بهمراه تیمش باید با  سوق دادن نگرشها به

سمت وسوی انتخاب به روشهای نوین سیاسی و فارغ از وابستگی های قومی و یا قبیله ای ،روشی کاملا بدیع در انتخاب ایجاد کنند و

مخصوصا شور انتخاباتی ایجاد نمایند. هدف ما فقط و فقط تقابلی جدید است در نوع نگرش ها در سطوح مختلف جامعه و نسبت به انتخابات

به نظر می رسد که جامعه ما دیگر نه سنتی است نه مدرنیته را تجربه کرده در حال گذر از این دو مرحله است و ما الان در مرحله سوم هستیم یعنی سه سطح در جامعه ایرانی حضور دارند

اول

سطح مترقی و غنی

دوم

سطح متوسط به لحاظ رشد و ترقی هم متوسط

سوم

سطح پایین و فقیر و کم توان به لحاظ علم و ثروت

 

مازیار میر به شدت معتقد است مطابق با تجربه سه دهه کار انتخاباتی فکر می کنم  بهترین روش برای پیشبرد اهداف انتخاباتی قوم

محوری تا شاید بتوان  حداقل افراد طرفدار نگرش های قومیتی همچنان بر طبل استفاده از سبک و سیاقهای عرفی و صد البته سنتی خود

می کوبند و وابستگی قومی و مخصوصا قبیله ای و یا عشیره ای را بر همه فاکتورها ترجیح می دهند.

هرچند روشهای تبلیغات چهره به چهره و منزل به منزل سالها است که بعنوان روشی پذیرفته شده توسط بسیاری  از کاندیداهایمحترم

انتخابات مجلس به امری مقبول و رایج بدل شده است.

ما به شدت معتقدیم که بروز و ظهور روشهای بدیع و پیشرفته تبلیغاتی دراین دوره از انتخابات چه در تهران و چه در شهرستانها باعث

خواهد شد که شور انتخاباتی و پیروزی در انتخابات ببرای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سال 1402 بسیار بسیار بیشتر و هموار تر

شود.

هر اندازه که به انتخابات سرنوشت ساز این دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند 1402 نزدیک می شویم به همان اندازه به فعالیت های

انتخاباتی کاندیداها در تهران و شهرستانها بیشتر روبرو می شویم.

متاسفانه با فشار بر روی زنان و مخصوصا زنان سرپرست خانواده و در به در دنبال اخذ رای هستند  و با تکیه بر تعصبات  قومیتی و عشیره

ایی و ملتی و تحریک این احساسات رای بخرند … البته که شاید اری فقط شاید بتوان از این نمد تعصباتی،کلاهی برای کاندیدای مورد نظر

خودشان در بیاورند اما این روش هم دیگر جواب نمی دهد……

ترفند دیگر این روزها قول و قرارهای غیرممکن و  مخصوصا اغوا کننده ای نظیر پست و منصب و ساخت درمانگاه و راه بیمارستان و……

دوست عزیز 40 ساله همه همین ها را می گویند مردم دیگر باور نمی کنند

مردم دیگر فریب نمی خورند….

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

 

اری  کاندیدایی که قرار است برای هر خانواده یک شغل دست و پا کند ، خود بیکار است و ….همچنین او علیرغم داشتن مدرک تحصیلی

عالی تاکنون از یافتن شغل عاجز است. ضمن اینکه این کاندیداهای بی برنامه و بی اطلاع هنوز به وظایف اصلی نمایندگی در مجلس

اساسا آشنایی نداشته و ندارند اری همین موضوع  باعث یکبار مصرف شدن بیشتر نمایندگان شده است….

 

 

بسته های مشاوره تبلیغاتی انتخابات مجلس در سال 1402

بسته های مشاوره تبلیغاتی انتخابات مجلس

 

بسته اول

 

مشاوره ساعتی که با تماس باتیم مشاوران و جناب آقای دکتر مازیار میر با هماهنگی قبل و اخذ وقت مکفی در ساعات مقرر میسر خواهد

بود بصورت تلفنی و یا آنلاین و یا حضوری بهمراه حداکثر دو همراه

 

بسته دوم

 

پس از مشاوره و نظرسنجی، افکارسنجی،حضور در منطقه و در چند جلسه همراهی با تیم شما و آموزش و تدوین برنامه  و همراهی

تاپایان انتخابات در چهارچوب قرار داد رسمی

 

بسته سوم

 

پس از مشاوره و نظرسنجی، افکارسنجی،حضور در منطقه و در چند جلسه همراهی با با تیم شما و آموزش و تدوین برنامه  و متنیتورینگ

رقبای احتمالی و رقبا و همچنین خلق شعار، طراحی کمپین های ۳۶۰درجه انتخاباتی، تبلیغات محیطی از عکاسی تا چاپ پوستر و بیلبورد،

طراحی و تبیین و خلق استراتژیهای محیط مجازی تا تکمیل و ارائه های خلاقانه در کمترین زمان ممکن

در محیط انتخابات هر عکاسی سرکوچه برای شما مستند و تیزر خواهد ساخت اما تضمین می کنیم بهترین تیم فوق حرفه ای عکاس و

فیلم ساز ایران برای  شما این کار را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

ما هرگز با خودمان به هیچ عنوان رقابت نمی کنیم و اخلاق حرفه ای نیز حکم می کند که اینگونه با شیم پس هر حوزه و هر استان و هر

شهر فقط با یک نفر و بهترین و برترین و معروفترین و خوش نام ترین فرد مشتری ما خواهد بود. لطفا با ما جناب آقای مهندس رفیعی قهرمان

سابق شطرنج ایران و مدیر اجرایی کمپین های فراتر از ۳۶۰ تماس حاصل فرمائید.

 

09120054873

09125281952

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *