چگونه گرفتار ماجرای یکی بخرید دوتا ببر نشویم ویدئو
تهران-ایرنا–یکی از تکنیکهای اقناع مخاطب توسط رسانهها ماجرای بازارگرمیهای فضای مجازی است. روشی است که رسانه بهوسیله آن دیگران را ترغیب و آنها را در رسیدن به اهداف مورد نظرش کمک میکند. واکنش شما در مواجهه با این نوع تبلیغات چیست؟ بهتر است اساس انتخابمان را بر کیفیت محصول بگذاریم نه براساس پیشنهادهای تشویقی. به عبارت دیگر تشویقها باعث نشود که چشمانمان را بر روی ضعفهای یک محصول ببندیم و گرفتار ماجرای یکی بخر دوتا ببر بشویم.
به گزارش شفقنا، حتماً شما هم با تبلیغاتی از این دست مواجه شدهاید که با خرید یک محصول، دو محصول به خانه ببرید یا با خرید محصولات یک شرکت در قرعهکشی یک دستگاه آپارتمان شرکت کنید. با اشتراک سهماهه در یک سایت هدیه ویژه بگیرید و یا از تخفیفهای 50درصدی به مناسبتهای مختلف بهرهمند شوید. این نوع آگهیها، یکی از تکنیکهای اقناع مخاطب توسط رسانههاست. رسانهها با این روش میخواهند ما را قانع کنند که از محصولاتشان استفاده کنیم یا حتی با عقایدشان همراه شویم. پرسش مهم اینجاست که ما بهعنوان مخاطب چطور با آن مواجه شویم؟ باید اساس انتخابمان را بر کیفیت و ارزش آن محصول بگذاریم نه بر اساس پیشنهادهای تشویقی. به عبارت دیگر تشویقها باعث نشود که چشمانمان را بر روی ضعفهای یک محصول ببندیم و گرفتار ماجرای یکی بخر دوتا ببر بشویم.